Известие

Collapse
No announcement yet.

Тръба или резонаторно гърне да сложа ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Е аз на моя алфонсо свалих катализатора,с една щанга му изкормих карантиите и пак го сложих.Звука се промени,вървежа нз,но като я изрежа на която и да е предавка примерно до 6500 и като превключа на следващата,колата не може да поеме,забива муцуна,тръгва да гасне,изключвам от скорост оборотите падат дори и под 800 и след 2-3 сек. се осъзнае и пак заработи добре.Тва не се получава всеки път като я изрежа,но определено не е само като е студена,нз дали е от ламбдата или бензиновия филтър да сменя,защото имам чувството,че не и достига гориво,май една диагностика ще си каже най-добре
    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

    Comment


    • #17
      Аз преди няколко месеца си махнах катализатора, при някакъв който ми сложи някакво гърненце на негово място и пари не искаше, ама ми взе какализатора. Май се прекарах, ама както и да е. Тогава не питах какво ми е сложил от много акъл и сега се чудя РЕЗОНАТОРНО ГЪРНE ли ми е сложил или тръба. По ми мяза на тръба, малко по-широко е от тръбата която си е между гърнетата. Някой да ми подскаже.............?
      Alfa Romeo 146, boxer

      Comment


      • #18
        .............
        Last edited by vlado_gg; d.m.y г., 13:57.
        alfa romeo 145 2.0 t.s-ex

        Comment


        • #19
          За 155 - изкупиха катализатора и на двете ни коли, и равносметката е : резонансно гърне + труда + 20 кинта чиста печалба за мене. Всичко това защото ми взеха катализатора. Вървежа се подобри чувствително, грешки в ECU-тата не се записват. Обаче много е важно кой и как ще ти направи монтажа. Успех на всички, на които им предстои тази операция.
          Между другото - информация на ухо - от догодина минаването на технически преглед ще е обвързано на 100% със наличието на работещ катализатор (т.е. емисии на вредни газове в нормите на EU) - това разбира се важи за минаването по "редовния" начин на ГТП
          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

          Comment


          • #20
            Аз също карам с кух катализатор около година и нямам никакви проблеми,единственото нещо е, че наистина звука е малко 'WRC' )))
            Alfa 145 1.4TS '98

            Comment


            • #21
              Преди няколко дни махнах катализатора и сложих резонаторно гърне. Катализатора беше доста запушен и ефекта от резонаторното гърне сега е , че колата определено се отпуши и върви повече . Е , вярно е ,че и звука се промени , но едното за сметка на другото. Като цени - 59 лв резонаторно гърне с труд (в М-Комплект 33) , и за 50 лв един колега от форума ми изкупи катализатора .
              Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                колеги аз съм с тръба вместо катализатор и 3 (три) резонатора вместо заглушителни гарнета , на всичкото отгоре имам и въздушен филтър конус (и от там се чува яко) НЯМАМ проблеми с ламбда сонда НЯМАМ проблеми с ниски и високи обороти НЯМАМ проблеми с "бъркане на двигателя" !!! карам си така вече 5 месеца повече от 10 000 км ! някои ще пробва ли да ме убеди че махането на катализатора ПРЕЧИ ???
                Тука явно няма,но излез с тоя "тунинг" в странство и е много вероятно да ти друснат една хубава глоба между 700-1200 евро,а след това да те вкарат в сервиз за пълен "сервиз"-още толкова и ще бъдеш убеден напълно.Да не казвам,че закона в Европа не допуска махането на катализатора и щом го има от завода производител,следователно трябва да е там.Мечката се е разиграла при комшиите и скоро ще дойде и у нас.Мисълта ми е:има ли катализатор,не го махайте за жълти стотинки,защото после ще плащате много повече.Мода е сега,когато я закараш на майстор,първото е да ти изтърбушат катализатора,за да приберат питата.Много скоро ще започнеме пак да ги слагаме масово и колкото и да хитрееме , това ни чака.Иначе,до като дойде това време,по-добре е резонансното гърне.Знам,че никой не убедих,ама да не кажете,че не съм ви предупредил
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Тука явно няма,но излез с тоя "тунинг" в странство и е много вероятно да ти друснат една хубава глоба между 700-1200 евро,а след това да те вкарат в сервиз за пълен "сервиз"-още толкова и ще бъдеш убеден напълно.Да не казвам,че закона в Европа не допуска махането на катализатора и щом го има от завода производител,следователно трябва да е там.Мечката се е разиграла при комшиите и скоро ще дойде и у нас.Мисълта ми е:има ли катализатор,не го махайте за жълти стотинки,защото после ще плащате много повече.Мода е сега,когато я закараш на майстор,първото е да ти изтърбушат катализатора,за да приберат питата.Много скоро ще започнеме пак да ги слагаме масово и колкото и да хитрееме , това ни чака.Иначе,до като дойде това време,по-добре е резонансното гърне.Знам,че никой не убедих,ама да не кажете,че не съм ви предупредил
                  Колега много си прав ,че замърсяваме ,че разплакваме децата по улиците денем и будим всички нощем . Сигурно има и странични ефекти махането на катализатора но ние не можем да разберем за тях Но вече повече от 10 000 километра не съм забелязал промяна в разхода или "бавно отчитане на ламбда сондата" за това се изказах така ,а докато КАТажиите почнат да се разхождат със апарати за мерене на звука (както на запад) Алфата може и да не е сред живите
                  146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                  145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                    колеги аз съм с тръба вместо катализатор и 3 (три) резонатора вместо заглушителни гарнета , на всичкото отгоре имам и въздушен филтър конус (и от там се чува яко) НЯМАМ проблеми с ламбда сонда НЯМАМ проблеми с ниски и високи обороти НЯМАМ проблеми с "бъркане на двигателя" !!! карам си така вече 5 месеца повече от 10 000 км ! някои ще пробва ли да ме убеди че махането на катализатора ПРЕЧИ ???
                    как ште си с три резонатора аз сам с един и ватре не се седи а пак ти с три.НЕ ГО ВЯРВАМ!А по вапроса дали барка работата на ламба сондата това са пални глупости и аз сашто нямам проблеми след като ми го сложиха.а отделен вапрос кои ти го слага што маистори много.
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTDm sportwagon

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ngbauns Покажи съобщение
                      как ште си с три резонатора аз сам с един и ватре не се седи а пак ти с три.НЕ ГО ВЯРВАМ!А по вапроса дали барка работата на ламба сондата това са пални глупости и аз сашто нямам проблеми след като ми го сложиха.а отделен вапрос кои ти го слага што маистори много.
                      Има го този вариант, но резонатора заглушава и завихря газовете, не прави автомобила по-шумен, НАПРОТИВ!
                      145 QV ex.
                      146 Boxer TOTAL ex.
                      147 T.S. Sele top

                      Lancia Dedra 2000 16

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
                        Има го този вариант, но резонатора заглушава и завихря газовете, не прави автомобила по-шумен, НАПРОТИВ!
                        говорим за резонатор а не резонансно гарне.Ти се качи в моита кола пак аз 6те те питам дали не е шумна.
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTDm sportwagon

                        Comment


                        • #27
                          Може ли един прост въпрос -

                          защо махате катализаторите? Защо се чудите с какво да ги заместите? Кога се налага смяна? Защо изобщо се купуват стари катализатори - за работещи сигурно става въпрос?

                          Отговорете, моля, с по едно изречение, не искам да обременявам никого.
                          sigpic
                          Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
                          Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
                          Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

                          Comment


                          • #28
                            1-щото се запушват и спъват колата
                            2-щото ако се сложи само тръба ламбдата може да се шашка, с резонатор двигателя работи по-добре, а нов катализатор е много скъп
                            3-като се запуши
                            4-купуват ги щото има ценни метали вътре.
                            точка

                            Comment


                            • #29
                              Много благодаря.
                              Че колко е един катализатор? (нов и хубав)
                              sigpic
                              Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
                              Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
                              Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

                              Comment


                              • #30
                                ами то зависи, но м/у 100 и 300 $ и като сложиш още за труд на майстора, няма кой да даде такива пари. а един резонатор е 30-тина лева+ още 20 труд.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X